22 de juny 2008

Una Ment dos Cervells

Interessant presentació en power point on es parla dels dos hemisferis del nostre cervell i que, segons diuen, el dret controla les emocions/intuïcions i l'esquerra el raonament/intel·lecte.

Al final de la presentació hi ha el "test" de la imatge d'una ballarina girant cap a la dreta o cap a l'esquerra o també es possible de veure-la girant de les dues maneres.

Presentació en Power Point: Una Mente dos Cerebros

Només per curiositat... i si voleu... deixeu un comentari a veure si la veieu girar la a la dreta, a l'esquerra o de les dues maneres.

Bona Berbena de Sant Joan!!!



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo la veig girar de les 2 maneres... la meva opinió és que és un efecte òptic com un altre qualsevol i que tothom la pot veure girar de les 2 maneres.

ev3c ha dit...

Hola Luci.

Jo la veig girant cap a l'esquerra només quan llegeixo el text de la dreta o la miro de costat amb l'ull esquerra... sinó sempre la veig girant cap a la dreta.
Tu pots canviar el sentit de gir a voluntat pròpia o fas servir algun truc?

Adéu!

Anònim ha dit...

Ah... pos vale... no c... no faig res especial, si la vull veure girar a la dreta, va cap a la dreta i si la vull veure girar a l'esquerra, doncs cap a l'esquerra, per això he pensat que és un efecye óptic... però el meu QI no passa de 125, que jo sàpiga... ;P